Gönderen İl: Sivas
Uygulama Adı: Dijital Öneri, Şikayet, Teşekkür Kutusu
Sağlık Tesisi Adı: Suşehri Devlet Hastanesi
Neden İhtiyaç Duyuldu: Hastalarımıza sunduğumuz hizmet kalitesini ölçerek iyileştirme çalışmaları yapmak
Hangi Alanda Uygulandı (Polk, Servis, Acil, Ameliyathane, Lab, vb.,): Sağlık Otelciliği
Ne zaman Uygulandı/ Sürekli mi?: Sürekli
Nasıl Uygulandı: Online formlar ve bu formlara ait kare kodlar oluşturuldu. Online form sorumlulara ait iletişim kaynakları tanımlandı. Görseller hazırlanarak Hastanemizde hastaların hizmet aldığı alanlarda bulunan ( 8 Adet ) Öneri Şikayet kutularının üzerine yapıştırıldı .Hasta veya Hasta yakınları akıllı telefonla kare kodu okutarak ilgili formu doldurmasıyla uygulama aktif hale gelmektedir.
Kim tarafından uygulanabilir: Kalite Yönetim Birimleri
Ne İşe Yaradı (Tercihen ölçülebilir değerler konulması, uygulama öncesi ve sonrası karşılaştırmaların yer alması): Dijital Öneri , Şikayet , Teşekkür Kutusu sistemi sürekli olup, hasta ve yakınlarının bu kare kodları akıllı telefonlarından okutarak ilgili ankete kolayca ulaşmakta öneri , şikayet veya teşekkürlerini bildirmektedir. Anlık olarak bu formlar yorumlar rapor halinde Kalite Yönetim birimi ile Bilgi İşlem birim ekranına düşmektedir. Böylece hastalarımız memnuniyetsiz kaldığı konuların analizleri yapılarak gerekli iyileştirme çalışmaları hızlıca yapılabilmektedir.
Uygulamada Karşılaşılan Problemler: Telefonların internet erişiminde sorunlar yaşanabilmektedir.
Uygulama Yapmak İsteyenlere Tavsiyeler: Online form hazırlarken katılımcıların kolaylıkla dolduracağı tasarımlı form uygulamalarını seçmek
Hangi Tip Sağlık Tesislerinde Uygulanabilir/Uygulanamaz( Genel Hast., ADSM, Dal Hast. Entegre): Tüm sağlık tesislerinde uygulanabilir.