Gönderen İl: Sinop
Uygulama Adı: “Kiosk Cihazı üzerinden Tüm Sağlık Kuruluşlarına Randevu oluşturmak”
Sağlık Tesisi Adı: Sinop Ağız ve Diş sağlığı Merkezi
Neden İhtiyaç Duyuldu: “Hastaların MHRS yi etkin kullanmamaları, ayaktan hasta oranının yüksek olması”
Hangi Alanda Uygulandı: “Hasta Kabul ve Danışma”
Ne zaman Uygulandı/ Sürekli mi?: 02.01.2020/31.01.2020 ( Sürekli)
Ne İşe Yaradı: “MHRS üzerinden randevu almayı kolaylaştırdı , muayene bekleme sürelerini ve ayaktan hasta oranını azalttı.”
Uygulamada Karşılaşılan Problemler: MHRS portal üyeliği olmayan vatandaşların portala üye olma sürecini uzun bularak randevu almaktan vazgeçmesi, İleri yaştaki hastaların bilgisayar kullanımında sıkıntı yaşaması.( İleri yaştaki hastalara cihazı kullanımda yardımcı olması için hasta kabul personeli görevlendirilmiştir.)
Uygulama Yapmak İsteyenlere Tavsiyeler: Hastaların ve çalışanların ihtiyaçları doğrultusunda, bazen gözlem yaparak, bazen önerileri dikkate alarak farklı bir çalışmaya imza atabilirler.
Hangi Tip Sağlık Tesislerinde Uygulanabilir: ADSM/ ADSH